AM2010 6 Postad 17 Juli , 2009 Goddag. Sjövattenpumpen är sliten efter 25 års drift i saltvatten och jag behöver byta ut den. Är det någon kunnig person som vet om det går att renovera pumphuset, dvs planslipa de ytor som slitits? Att det är viktigt att ha en absolut plan yta på locket har jag förstått, därför skall jag planslipa detta vid tillfälle. Är det någon som råkar ha en BRA sjövattenpump till en VP MD11C så hör av dig!! Trevlig sommar önskar Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Samot74 0 Postad 17 Juli , 2009 Hejsan! Testa med båtmats han har mycket prylar till gamla pentor mvh. samot74 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AM2010 6 Postad 17 Juli , 2009 Hej själv! Bra tips, hur når jag båtmats? Har du något telefonnummer eller har han en sajt? /Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 17 Juli , 2009 http://www.batmats.nu/framsida.asp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser