Aqua 0 Postad 16 Juli , 2009 Har funderat på att skaffa ett Lowrance M52i S/GPS är det någon som har ett sådant, skulle vilja ha lite omdömmen av den! Finns det hastighetsmätare i den eller går det att koppla in som tillval ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 16 Juli , 2009 Säljs de fortfarande..? Har i alla fall ett som jag köpte för ett par år sedan. Tycker den fungerar kanon, helt enligt mina behov. I och med att det är gps så ser du hastigheten i knop eller km/h.. Du kan ha en hel dröse med information på displayen om du vill det.. Själv har jag.. knop, volt, vattentemp och klocka. Gps:en är ju ingen plotter men man kan märka ut bra fiskeställen om man vill hitta tillbaka. Rutterna är streck mot grå bakgrund.. (svart/vit) Ekolodet fungerar utmärkt (183m) med ställbar pinghastighet och tydlig bottenstruktur. Ger även djupvarningssignal om botten går uppåt, vid valfritt djup.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 16 Juli , 2009 Här kan du ladda ner en emulator på M52 S/GPS.. Med den kan du testköra den på din dator. http://www.lowrance.com/en/Downloads/Product-Emulators/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser