Krulle 3 Postad 13 Juli , 2009 Som rubriken lyder, vad är skillnaden mellan dessa två? Mvh / Krulle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kallle 0 Postad 13 Juli , 2009 skillnaden är att den är större. inngen stor skillnad med anrdra ord. lite större koj inne i båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krulle 3 Postad 15 Juli , 2009 Okej, får lov att tacka för det svaret. Ska ev kolla på en 2152 nu i dagarna, är det ngt speciellt man ska tänka på att kolla lite extra noga? Har aldrig haft någon båt med inombordare så det blir en ny upplevelse... Motorn ska vara renoverad med honadade cylindrar, vevlager, ramlager, kolvringar, ny kylimpa och avgasknä, fanns kvitto på delarna men inte ngt på arbete då han gjort det själv med en bekant. Kan man skriva in ngt om motorn i kvittot vid ett eventuellt köp? Men som sagt gärna upplys mig gärna om det finns några större fel som är kända som man bör kolla upp lite extra, småfix som inredning gör mig inget det kan jag hålla på att fixa till allt eftersom. Tack på förhand. Senast ändrad av Krulle | 15 juli 2009 | 22:27 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser