mecc 0 Postad 9 Juli , 2009 Hej. Fundrerar på att skaffa en Chaparral mellan 25 och 30 fot. Hur är kvalitén på dessa båtar, finns det några problem som jag borde känna till? /Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 9 Juli , 2009 Chaparral är nästan premium på USA vis. Byggda i Canada om jag inte minns fel. Välj en som inte är för gamal och kontrollera att det inte är otätt mllan ruffen och insidan till ankarboxen i fören under däck. Vanligt fel på USA båtar som enkelt fixas med en fet fog. Om det inte har inträffat någon skada på materialet. /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mecc 0 Postad 10 Juli , 2009 tack för det, skall kolla att det är tätt. Klart det ska va motor! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjobergs_Bygg 0 Postad 12 Juli , 2009 Hej! Har själv en chaparral sen några år tillbaka. Är kanonnöjd. Jämfört me mina kompisars amerikanska båtar (sea ray, maxum mfl) så är det ingen skillnad. Lycka till med köpet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mecc 0 Postad 13 Juli , 2009 Kul att höra att du är nöjd. Skall kolla på båten på torsdag så då får jag se om den håller det som lovats. /Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser