Freerole 0 Postad 7 Juli , 2009 Någon som har/haft en Stingray 200cs som kan tala om hur man fäller ner passagerarsätena till en soffa (de som har ryggarna mot varann)? Har försökt med allt men inte lyckats och inte framgår det i instruktionsboken hur man skall göra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark77 0 Postad 8 Juli , 2009 Vet ej hur det är på din båt, men på många så lyfter man bara stolarna lite i sittdynans framkant och sen drar man ut dem.. Men det har du säkert provat redan? Senast ändrad av Mark77 | 08 juli 2009 | 06:09 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elroffo 0 Postad 8 Juli , 2009 Hade samma problem med min glastron som jag nyss köpt tills min dotter sa ska man inte fälla in benen? då gick det som en dans! alltså fäll in benen och dra ut sängen. Lycka till. ps det sitter 2 lås-sprintar under stolen som du måste lyfta. Senast ändrad av elroffo | 08 juli 2009 | 09:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freerole 0 Postad 8 Juli , 2009 Ok, får testa lite till. Är lite orolig för att jag kommer tappa humöret och ha sönder stolarna till slut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser