JasaInc 1 Postad 7 Juli , 2009 E på jakt efter en matta med Windy-loggan att ha i båten, är det ngn som vet vart man kan köpa direkt eller vart man kan custom beställa mattor? / Mange Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 9 Juli , 2009 Hej Mange. Du skriver inte var du bor ? Kolla med Gillholms i Kungälv kan säkert hjälpa dig. De har vad jag minns alltid Windy mattor vid båtarna på mässan. Jag köpte mina till min Fairline hos åf´ n i Stockholm kostade 495 kr st dyrt men snyggt. /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JasaInc 1 Postad 9 Juli , 2009 ...jag bor i stockholm:=) Du hade inte en länk till ÅF i Stockholm? Jag hittade bara båtar på deras site... Senast ändrad av JasaInc | 09 juli 2009 | 12:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 9 Juli , 2009 Hej igen. I stockholm så är det INA Marin som säljer Windy kan säkert ge dig samma hjälp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser