vega1108 0 Postad 6 Juli , 2009 Var är sista chansen att övernatta i Stockholms skärgård före Åland (stockholm-åland resa)? Nån lugn plats där man kanske skulle kunna tanka båten också? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelle2 0 Postad 6 Juli , 2009 Ska du tanka kan jag rekomendera gästhamnen i Gräddö. Mycket trivsam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 6 Juli , 2009 Och där kan jag rekommendera en promenad till andra sidan viken där Café Kvarnudden ligger. Ett fik drivet av några lokala tjejer som bakar själva. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 7 Juli , 2009 Hejsan, Sista stoppet borde vara Arholma. Mycket trevlig ö med affär och mack. Finns även ett fik tror jag. Mvh Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigl 0 Postad 7 Juli , 2009 Furusund,där finns mack och bra gästhamn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 7 Juli , 2009 Från Furusund är det ju en bra bit kvar till Ålands hav, men man kan ju alltid tanka där...en klassisk naturhamn att vänta i är annars Granhamn, strax söder om Tjockö. Ett alternativ kan kanske vara Rödlöga, där finns (handpumpad) bensin och diesel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser