kymmer 0 Postad 5 Juli , 2009 hejsan! jag köpte en båt för några månader sen som jag skulle renovera och det har jag gjort nu. men jag vet inte vad det är för någon båt jag har. är det nogon som vet vad det är för någon båt jag har? har har ni några bilder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kallle 0 Postad 5 Juli , 2009 gissa på en selco Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rille1 0 Postad 6 Juli , 2009 Jag tycker det ser ut som en Glastron, 70-tal kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-CC-Lancer 34 Postad 6 Juli , 2009 Ser ut att vara en Glastron men vet ej modell. De hade dels vecket på friborden men också den ganska speciella däcksformen på fördäcket på flera modeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rille1 0 Postad 6 Juli , 2009 Satt det inte även emblem på friborden akterut, ovanför vecket? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 6 Juli , 2009 Tror också på en amerikansk Glastron, jämför t ex den här Glastron (som påstås ha Aqua lift skrov) som är snarlik din:http://www.blocket.se/skaraborg/Glastron_Aqua_lift_22378089.htm?ca=7&w=3 /Bo Senast ändrad av bossee | 06 juli 2009 | 13:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser