millenium 0 Postad 4 Juli , 2009 Jag ska nu i veckan byta till ett sx duopropp drev men tror att dom propellrar som sitter monterade inte är rätt storlke till min båt, vart finns dessa att köpa? För alla dessa volvo penta prop som finns till salu på bla blocket passar dom? Kan jag köra med komposit prop på ett duo drev? förlorar jag mkt om jag gämför med mitt nyvarande drev ett sx singelprop fast med rostfri prop? Vore tacksam för svar då jag vill få i båten snarast Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bayliner2556 0 Postad 4 Juli , 2009 hej jag har med ett sx med duo jag har x4 komposit letar efter större prop finns att köpa nya på drev.se propellertrim.se propellerservice,se lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
millenium 0 Postad 5 Juli , 2009 vad har du för storlek på dina prop? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bayliner2556 0 Postad 11 Juli , 2009 jag fick tag på en D7 duoprop har inte fått muttrarna än så det blir inget test i helgen ingen rekomenderar kompositproparna tror inte på dom själv heller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser