Torpsittaren 0 Postad 2 Juli , 2009 Kan jag skada något om jag blåser upp tryckluft genom skvallerhålet på en 30 Hk. yamaha motor. S.k. reparatör, bytte impellern för 2 år sedan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 2 Juli , 2009 Prova att lirka med lite ståltråd i hålet, annars är det nog dags för impellerbyte igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 3 Juli , 2009 Det är inte så värst nyttigt att blåsa tillbaka skiten igen. Lossa slangen i fästet på motorn och blås där i så fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 487 Postad 3 Juli , 2009 Jag fick göra rent hålet i min Yam varje år. På min satt stoppet i plastmunstycket. En ståltråd och motorn igång så ser du när det släpper. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MattaP 0 Postad 3 Juli , 2009 eller pilla loss själva munstycket som sitter på motorn och blås rent det med hjälp av munnen. funkade bra på min Johnson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser