aztrael 0 Postad 2 Juli , 2009 Hej. Jag har precis köpt en båt som säljaren säger är en Coronado. Efter att ha titta och forskat på internet har jag svårt att hålla med om det. Jag tror att det är en Draco. Någon som kan ge en ledtråd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Juli , 2009 Chansar hej vilt, men jag tror det är en motorbåt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aztrael 0 Postad 2 Juli , 2009 Bra gissat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasker 76 Postad 2 Juli , 2009 Det är nog inte en draco om du kollar på skrovsidorna så saknar din båt den klassiska ''Klink Gjutningen'' din är slät på sidorna. Kan mycket väl vara nån båt som är byggd i liten serie under en kort tid. Jag hade en båt som alla sa va en örnvik sen visade det sig att den var byggd i få exemplar av näsbyparks båtvarv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kymmer 0 Postad 11 Juli , 2009 En motorbåt är det ju men märke har jag inte en anning om Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser