Gå till innehåll
tisdag 24 december 2024
pelle_p292

searay träff på västkusten

Rekommendera Poster

Jag har  skrivit ett inlägg om detta förut, men vill nu bekräfta att träffen blir av.

På lördagen andra vecka i Augusti samlas vi i Utkäften söder om Marstrand.

Jag skulle vilja att de som är intresserade anmäler sitt intresse genom att svara på detta inlägg.

Naturligtvis är inte detta bindande, men det skulle ge oss en idé om hur många det är som kan tänkas komma.

Självklart är alla jänkebåtar välkomna, men träffen handlar ju om SeaRay.

Mvh

Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag vågar komma. Ni kommer bara reta min Four Winns att den aldrig kan bli en SeaRay.

Är det fint väder så kommer jag och säger hej, och tittar på era fina båtar. Så himla kul att få dela lite kunskaper med liksinnade folk. Behöver verkligen båtpolare. Får jag te med sjöhunden till vänster? Han är ful som stryk, men jäkligt cool.

Mvh
Kristian

Senast ändrad av Alf_Von_Sil | 02 juli 2009 | 15:15

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag ställer in SeaRay träffen pga grund av lågt intresse. Jag kommer att göra ett nytt försök nästa år och då kommer jag satsa på en tuffare marknadsföring för att nå ut till fler.

Mvh

Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tjörn Runt helgen kanske är fel dag att lägga den på om det var i morgon du hade tänkt ha din träff

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Synd att sånt inte blir av.

Hade varit väldigt kul.

Har tyvärr lite väl långt att köra. Annars skulle jag tutat upp från skåne.

Kanske nästa år.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

170 visningar.

Vi kan nog bli många, men som jag sagt tidigare, vore det kul om även vi med till exemel Bayliner får vara med. Vi är inte så många på V-kusten och som sagt alla med yankee-fartyg kan vara med. Helgen före tjörn runt skulle nog passa bra. Nästa år har jag dessutom sen semester. Kanske skulle man kunna skriva ihop en folder och dela ut till alla sea-ray,maxum och allt annat man möter under sommaren. Det skulle vara stenkul.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja det var tråkigt att behöva ställa in, och jag skall lägga träffen en helg tidigare nästa år.

År det någon som vill vara med och engagera sig lite så är det bara att höra av sig.

Jag misstänker att det behövs lite mer aggresiv marknadsföring och jag har massor av idéer, men dessvärre ingetbollplank att stämma av ideérna i mot.

Jag har fått en känsla av att motorbåtsägare är lite slappa.Jag hade tyckt det var kul om någon kunde motbevisa det. Tex försöker jag alltid heja på andra Searay ägare när jag är ute oavsett storlek och ålder på båt. Men det är väldigt sällan jag får respons.

Kommentarer önskas!!!

Mvh

Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...