CalleN 2 Postad 30 Juni , 2009 Hej! Jag är på jakt efter den här typen av båt med öppen akter, vad kallas sådan och finns det några billigare (äldre) modeller som man kan få tag på? Gärna med ett litet stuvfack längst fram... //C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-somena- 0 Postad 30 Juni , 2009 Ursäkta du, men kaske en ren idiotiks fråga. Du måste mer specifiera din fråga, det går inte att bara svara på din fråga så här ! NNN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 1 Juli , 2009 Ja! Frågan är lite knepig! Det kryllar ju av båtar med öppen akter. Allt från jollar till 50-fotsketchar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 2 Juli , 2009 Det ligger en Flyer till salu för 45 loppor i dalarna. Kolla blocket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleN 2 Postad 2 Juli , 2009 Tack Janken! Mera sånt :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
niknylun 0 Postad 23 September , 2009 Även jag är i jakt på en båt med fällköl och blev intresserad av Flyern då den ser ut att ha stor sittbrun. Jag undrar bara om någon har någon erfarenhet av hur många vuxna personer som har rum där. Och så undrar jag vad djubet blir när man drar upp kölen (den har ju fällköl) då jag kollade sailguide.com så står det endast vad den har för djup med kölen nere, dessutom läste jag att den skulle vara svårseglad? Hur väl stämmer det påståendet om man jämför med en albin 57 t.ex. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser