Gå till innehåll
onsdag 13 november 2024
Hirvas

Någon som har en tändspole till Archimedes penta 360?

Rekommendera Poster

Vill köpa en tändspole till min archimedes penta 360 , 36HK då en har pajjat. någon som har en ligger?

Mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jajamen!! hör av dej du på 070 3916542 (Anders) så ordnar vi tändspole.. kan skicka en på direkten!! testad å klar!

vi har föresten mycket penta delar,, (i fall du behöver nåt mer)

Mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jättebra, ska ner och bekräfta att det verkligen är den som felar, flyttade runt på dom och då flyttades felet, slipade även upp kontaktytan mot blocket å då verkade den gå okej, iaf vad jag hörde på tomgång, hann ej testa den ute på sjön... Der var dig jag hade kontakt med ang. impellerhus va? Mobilen ligger i sjön om du ringt:Cool. Nu har jag fått fart på impellern iaf men jag kan behöva ett impellerhus i alu senare sen vid nästa löning om du hade några? känns skönt att fått fart på snurran iaf, nyrenoverat växelhus, stödlager med bussningar å allt, känns som jag gjort en god gärning och bevarat ett kulturarv haha

Mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Annars fungerar biltemas högeffektspolar helt fantastiskt! För 200kr/st får du en fungerande tändspole i många år framöver.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hello i hope that you also can write and spoke english ??

I have a Archimedes penta 360 and i seeking start motor at engine ?? do you have any place or do you know where i can get it ??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...