Lasker 76 Postad 6 September , 2009 Ja du BennyBanan, Hur kan nån ta detta på allvar? Eftersom att det verkar finnas en kategori självgoda seglare som har till uppgift att se ner på motorbåtsåkare, så är det väl inte helt omöjligt att det finns en riktig idiot i denna kategori som skulle kunna tänka sig att skjuta paintball för att visa sitt missnöje. Min uppfattning är att beter man sig som en idiot på nätet gör man det mest trogligt i verkligheten också. Så det lönar sig att va sig själv även här. Tror nog finska polisen önskar att dom tagit information och filmer på nätet på mer allvar, kunde ju faktiskt ha förhindrat en masaker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 September , 2009 Tror att detta är en efterkonstruktion från din sida. Om du hade haft huvudet lite på skaft så hade du nog startat denna på dösnack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BennyBanan 0 Postad 9 September , 2009 Tja! Vissa bevisar vad jag menar själva............... Det finns några här som skjuter sig själva i foten. Den alltid lika ödmjuka BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 11 September , 2009 Benny..?? SUCK! Öööö...om man Googlar på Painballbenny så hittar man tex denna och denna http://www.blocket.se/goteborg/Paintball_kolsyretub_5kg_23388402.htm?ca=15&w=1 Jag tror att Benny har skrämts av mobben i första länken och valde att sälja grejerna på andra länken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
benny_b 7 Postad 11 September , 2009 Så rätt Benny! Ska ta med mig bössan i nästa år och skjuta för fullt på alla JÄ*LA turbåtar i sthlm och div motorbåtar... Har klurat på detta länge och har även hittat en paintball-handgranat... borde funka Alle man till däck! Gör klart för strid! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser