Gå till innehåll
lördag 11 januari 2025
tuvan4

Player 311

Rekommendera Poster

Vi har nyss köpt en Player 311.

Vi har inte hört talas om båten innan, men vi föll för utseendet och komforten. Och vi har upptäckt att den seglar väldigt bra.

Nu har min pappa, som är duktig gällande båter, fällt kommentarer om att det var ett dåligt köp.

Är det någon som har erfarenhet av Playern?

den har samma skrov som Mamba 31:an.

hälsn.

Tuvan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dåligt köp ? Vem avgör det ?

Låter som lilla pappsen vill utge sig för att veta bäst. Jag har en kompis som seglat Player i många år. Han har mest positiva saker att säga om den.

Allt är en fråga om tycke o smak.

Nä säg till lilla pappsen att allt kan han inte !

BB

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En båt som seglar bra, man trivs i och har råd att köpa är aldrig ett dåligt köp!

Han kanske menar att det är en okänd båttyp och i och med det svårare att sälja.

Men ni köpte ju den så det kan väl inte vara sååå svårt.

Tycker du ska skicka din pappa på en kurs om hur man uppmuntrar och stöttar sina barn så de får bra självförtroende. Han verkar ha missat den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är det några speciella invändningar han har? Gäller det båttypen eller just ditt exemplar?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

mina föräldrar seglade en player 311  i många många år. 15år typ.  dom var skit nöjda med den. sålde den troligen med en tår i ögat.  lagom snygg båt som jag inte tycker är så jätte ovanlig.  trygg . en bra 31 fotare. står sej bra i värde oxå.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det han är emot? Har den något dolt fel som han har upptäckt och inte ni? Gillar han inte modellen som jag anser vara en utmärkt segelbåt? Du nämner att han är duktig på båtar! Då undrar jag hur duktig han är med tanke på att Player är en bra segelbåt med bra segelegenskaper, bra utrymmen och står sig bra mot andra 31:or.

MVH

Tony

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för era svar!

Ja, huvudsaken är väl att vi är nöjda. Och det är vi.

Vi har gått med henne från Motala, genom göta kanal och upp till mellersta skärgården. Det gick hur bra som helst. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...