mgb99 0 Postad 24 Juni , 2009 Har en Johnson -99 90 hk som inte varvar ut ordentligt får maxvarv när jag kör på 4600 bara. Inget fel med propellern. När jag varvar den stillastående hörs det att den inte varvar ordentligt, den går ok på tomgång. Har bytt stift ingen skillnad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 24 Juni , 2009 du måste kolla att du har gnista på alla cylindrar till att börja med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mgb99 0 Postad 24 Juni , 2009 Jag har inte kollat gnista men den går ok förutom att inte varva ut ordentligt, den e seg att rusa från tomgång i friläge med, den kommer sakta ingen riktig rusning av motorn då. Den funkar ok att köra annars går upp iplaning och så, men varvar inte ut ordentligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Blixten80 0 Postad 25 Juni , 2009 Hej! Något liknande kanske? http://www.maringuiden.se/forum/;thread=296682 /Blixt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser