typadis 0 Postad 23 Juni , 2009 Hej Någon som har några bra tips på hur man kan göra sin egen vattenskidstång. Jag har en HR 465 och av det jag läst förstår jag det som att de inte går att köpa till någon vattenskidstång. Då undrar jag hur man gör en egen på ett snyggtsätt. Någon som har erfarenhet eller tips? Alla svar är välkommna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excorcist 0 Postad 28 Juni , 2009 Måtta och skissa ihop en ställning som du själv tycker ser bra ut och passar båten. Ta hjälp genom att titta på andras för att få en bild av hur det skall se ut. Sedan får hitta ett företag efter läge, prisvärdhet osv som tillverkar rostfrittstål. Där kan du beställa exakt hur långa bitar osv du vill ha. Jag tänkte beställa bitar och låta en bekant svetsa ihop för en billig penning. SKulle hamna runt 2000kr om jag inte minns fel. Blir snyggt med rostfritt! Mvh Adde Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 28 Juni , 2009 Vad tror du om en sån här då, inte så jättedyr ändå, men bygger du nåt själv kan det bli billigare förstås:http://www.watski.se/www/produkter_meny.asp?prodCardID=6701&groupID=16&subGroupID=100&ccode=FF6809 /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Logstream 1 Postad 28 Juni , 2009 Vi körde med en gammal vindsurfingmast. Obs dra en tamp från yttersta ändan till fören för att ta upp kraften. Funkade kanon och vi lärde oss snabbt att åka barfota med den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser