Uttern510 0 Postad 23 Juni , 2009 Hej alla, Jag undrar om nårgon vet vad position 3 på bilden har för funktion. En testknapp ska det vara hur fungerar den? Min motor är en 80hk mercury ifrån -87 Hoppas på svar! Mikael Hansson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 23 Juni , 2009 kontroll av varningshornet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uttern510 0 Postad 23 Juni , 2009 Tack så hemskt mycket för svaret! Det finns alltså ett horn som varnar när oljenivån är för låg? En dum försiktig Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 23 Juni , 2009 just det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uttern510 0 Postad 23 Juni , 2009 Tackar då vågar jag prova knappen i eftermiddag när jag ska provstarta!!! Har egentligen en fråga till vad är lämpligt att säkra av pluskabeln ifrån batteriet med? Runt hundra A? Antar att det är som en bil att man ska säkra så nära batteriet som möjligt? MVH Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser