bodpat 0 Postad 21 Juni , 2009 Stämmer det att man ej får montera extra bränsle/vattenavskiljningsfilter på optimax motorer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 22 Juni , 2009 japp så är det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bodpat 0 Postad 22 Juni , 2009 jag har för mej att det satt ett filter orginallmonterat på min ryds 568 gti.men jag kan ha fel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 22 Juni , 2009 det gjorde det säkert,men man vet ju ej vilken motor som kommer o monteras Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bodpat 0 Postad 22 Juni , 2009 okey min lokala handlare sa att filtret som heter eastern skulle ersätta mercury nr 60494. Jag fattar inte vad han menar men det ska iallafall funka. men nu får filtret förbli omonterat wanmar vad kan hända med motorn ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 22 Juni , 2009 Det som händer att motorn får ej tillräckligt med bränsle,det blir för många filter helt enkelt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 6 Juli , 2009 Hej Men vad händer, kan det vara så att motorn inte varvar tillräckligt? Är den svårstartad eller är det direkt ohälsosamt för motorn. Jag har filter monterat och det gjordes av marinan och dom borde ju veta vilken motor som är aktuell för det var dom som monterade det hela?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 7 Juli , 2009 demontera det direkt motorn får för lite bränsle det blir för många filter . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser