Gå till innehåll
lördag 26 april 2025
Barren

Kryssning för halva priset på Birka Cruise! Varför inte åka stort när man ändå åker?

Rekommendera Poster

Eller är det seglar? :)

Nåja, jag har nämligen fått ett bra erbjudande om en kryssning med Birka mellan idag och den andra Juli och det gäller för 3 hytter totalt.

Egentligen ska jag främst tat lugnt och bara slappa fast om någon vill haka på så är det bara att skriva!

Säljer dessa (värde 840 kronor st, 2 hytter) för 500 kronor st eller 840 kr för båda. Ni kan de facto vara två personer som bokar 1 hytt var som jag ska göra. Lite extra lyxx ;D

Skriv ett mail/PM till mig bara, med Telefon så ringer jag upp!
Vill boka idag (spelar inte direkt roll när under tidsperioden) så att det inte blir uppbokat så skynda :D

PS: Jag hoppas att det här är ok! Visste inte om jag skulle in med den här i annonser eller inte, lite gränsfall är det. Men det vore synd om ett så bra erbjudande gick till spillo! :(

Hare gött alla!

Senast ändrad av Barren | 19 juni 2009 | 15:34

post-10004096-1394235980,645_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Försök byta till en delux-hytt. Du får lägga lite emellan men då är frukosten gratis (värt ca 80 kronor). Jättefina hytter med dubbelsäng och stoooort fönster och soffa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har också tänkt på det men jag tror inte att det går då det ej är en värdecheck utan ett specifikt erbjudande för just 3 hytter/mat.

Synd att ingen hörde av sig, jag bokar nu då för mig själv. Ifall någon ser detta till imorgon innan 15.00 så skicka ett mail annars är det gjort.

Synd att folk inte tittar på annonser och sånt innan de beställer resa. Skrivit på många platser :(

Senast ändrad av Barren | 21 juni 2009 | 22:39

Senast ändrad av Barren | 21 juni 2009 | 22:44

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...