Patte74 0 Postad 17 Juni , 2009 tänkte köpa elverk 1000w undrar om någon har erfrenhet av kipor och honda tyck till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gonil 10 Postad 17 Juni , 2009 Jag har haft ett kipor 1000w i tre år och det har fungerat utan problem de här åren. Använder det dock inte jättemycket men vid semestrar eller helger med mycket TV tittande så är det bra att kunna ladda batterierna lite. Dock är nog Hondan bättre men många gånger dyrare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 18 Juni , 2009 Ström ger dom båda- den stora skillnaden är ljudet, Hondan hörs knappt om du är 10 m från den. Pramac har även dom ett verk med bra ljudisolering ( och med en motor från Honda i ), men då är prisskillnaden inte så stor längre ( man får vad man betalar för.....) Jag har ett Kipor på 900 W och när batterierna är skapligt urdragna sä löser överströmsskyddet ut ibland, min laddare ger 40 A. Har du en laddare som ger 40 A eller mer så skulle jag nog titta på ett lite kraftigare verk. Bra pris på elverk: www.duabhuset.se Roger Senast ändrad av PCP-Roger | 18 juni 2009 | 09:03 Senast ändrad av PCP-Roger | 18 juni 2009 | 09:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 18 Juni , 2009 Sök på honda kipor uppe i den orangea sökruten så får du svar, bla ett där jag berättar om mina problen med kinesiska elverk, det blev en Honda till sist i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser