Victorzz 0 Postad 17 Juni , 2009 Ska nu köpa ny styrkabel och nytt styrreglage. frågan är bara vad jag behöver för saker mer för få kabeln komplett så den bara går att fästa i motorn. kabeln jag har nu är den på bilden. och den jag ska köpa går att se här: http://seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=95858 vad jag ser medföljer inget styrrör som finns på www.bataccenten.se om man söker på art.nummer 072188. Och inte heller någon länk längst ut mellan kabeln och motorn den med kula i, vart finns en sådan att köpa? är det något mer jag behöver för att få den komplett? eller behöver jag inte styrrör? jag har akterspegelfäste och kula till det. tacksam för hjälp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikard 1 Postad 17 Juni , 2009 Om inte jag minns fel så när vi köpte ny kabel till ockebon så ingick det styrör på kabeln så vi bara kunde skruva på kulan. ditt ändstycke till motorn borde ju passa på den nya kabeln annars måste du ha en sån med. Men kolla detta för dom kan ju separerat prylarna för att sälja mer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser