Gå till innehåll
fredag 20 september 2024
noslen

evinrude reglage?

Rekommendera Poster

hej

har en evinrude 40hk -93 med trim&tilt undrar bara om någon har haft samma problem som jag att växeln hoppar ur med växel i på tomgång? när jag gasa mer hoppar inte växel ur! fungera i alla andra lägen . har nya gasvajrar som jag satt dit med kan inte justera dom. på marinan tror dom att det är slitet i reglaget. dom har sökt efter delar med dom hittar inte några! någon som detta har häntför eller var kan man få tag i delar? nytt reglage kostar 3975:- tänkte jag skulle slippa den kostnaden och bara byta delarna .

 

mnh noslen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

det är inte några problem att få tag på delar till detta reglage

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej vill beställa nr 23 & 2 finns inte? det var dom delarna dom inte kunde få tag på marinan! har finns inte pris samt att det står na vet ej vad detta betyder hjälp mig!

 

mvh noslen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har just kollat upp lagret via belgien stämmer utgått,du får leta beg Marin Hallen  kanske har .

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

tjena

har fått tag på ett reglage som passa lite nyare motorer ser likadant ut som mitt till min 93 :a som finns i länken ovan här. undra bara om delarna inuti är lika så jag kan ta reservdelarna från detta? hittar inte sprängskiss på 02 och frammåt.

 

mvh noslen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du kan annvända 02ans reglage de är lika

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...