Gå till innehåll
onsdag 05 februari 2025
blomman73

Ståltermos

Rekommendera Poster

Människan utvecklas, produkter utvecklas, människan kom på att skruvkorken kan tappas och utvecklade smartare termosarFlört, du måste hänga med i tidens gång!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo visst.Är ju så tråkigt att ta isär korken och koka den varje gång efter att ungarna vill ha varm choklad med sig på utflyckter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Köp en till termos så har du en för kaffe och en som ungarna kan ha, utan kaffesmak.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Gillar inte termoskaffe oavsett, men att ha varmvatten i den och en burk snabbkaffe med sig funkar bättre tycker jag.

Om man nu måste dricka från en termos, så fungerar det si så där en gång. När man sedan öppnar korken en andra gång så har kaffet blivit totalt förstört.

Ungarna fattar bättre, choklad funkar Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det jag menar är att om jag köper en termos idag så har dom ju en typ av pip.

Om nu ungarna vill ha choklad med sig och jag inte gör rent den korken förbannat noga när dom kommer hem,så nästa gång dom ska ut igen är ju chokladen förstörd innan dom öppnar den.Detta händer aldrig med en hederlig skruvkork.Förstår ni? en icke riktigt rengjord kork förstör innehållet i fyllnad nr2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En kvinna kom in i en butik där de säljer sexhjälpmedel och tittar sig omkring.  Hon går fram till expediten och frågar: jo en sån där dildo, var hittar jag dem?  De står här framme vid kassan.  Ojdå, vad många ni har, vad kostar den här rosa saken?  Den kostar 300 kronor.  Jaha, och den här vita som är lite större?  Den tar vi 500 för.  Vet du vad, sa kvinnan, jag tror jag tar den här silvriga, den känns mer rejäl på nåt sätt.  Då vänder sig expediten ut mot lagret och skriker: Olle, hur mycket ska du ha för termosen din?

Så till trådstartaren, nu vet du var alla ståltermosar har tagit vägenFlört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...