varaderon 0 Postad 13 Juni , 2009 Tjena! Har en yamaha 40hp från 87 med tillhörande reglage. När jag kör i planingsfart eller fortare så måste jag sitta med handen på reglaget, annars går det tillbaka. Finns det någon skruv i reglaget där man ställer trögheten i handtaget? Tack på förhand. Mvh/Bengan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blacky477 1 Postad 13 Juni , 2009 hej,, sitter det inte en justerskruv på sidan mot fören som du kan skruva för att ställa trögheten i reglaget ??????,, har jag på mitt iallafall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 13 Juni , 2009 Samma problem här, har ännu inte kolla upp reglaget. Tror det är ett 703. Om du lyckas fixa till det så skriv gärna i tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 13 Juni , 2009 Finns en friktionsskruv i framkanten på reglaget drag åt skruv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 13 Juni , 2009 Ok. jag ska kolla upp det. Tack för hjälpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 14 Juni , 2009 Justerat å klart, inga större problem...*L* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser