Gäst urban-medin Postad 10 Juni , 2009 Vart är medelhavsklimatet? Ja vid medelhavet kan ju tänkas! Tog precis upp smöret ur kölsvinet och det har aldrig varit så hårt Nej spola tankarna vet jag och använd kopparfärg, jag vill inta ha istid nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 10 Juni , 2009 Men iofs, vinet var ju kallt och gott Har precis satt på hehe, glöm det Sprayhoden. Och hämtat in alla segel som ska testas imorgon. Eller ja, storseglet ska sättas upp iaf. Så nu börjar det kännas. Vill samtidigt här till alla införlivade tala om att, första testet efter ett år inte visade ett enda spår Så NU kan sommaren få komma. Ni som inte förstod inlägget, kan lika snabbt glömma det igen. ( Det var Personligt). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 10 Juni , 2009 Ja, jag känner mig också lurad. Den utlovade växthuseffekten verkar ha uteblivit. Jag tänker kräva de senaste 5 årens bensinskattepengar tillbaka! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 10 Juni , 2009 Helt rätt, jag skriver på men gör ju inte av med så mycket soppa heller. Men ändå, på dom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 10 Juni , 2009 Tråkigt nog så har koldioxiden i atmosfären valt att placera sig över andra länder och vi blir snuvade på ökad temperatur. Alltså vanliga oturen. /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ulf.Ason 11 Postad 10 Juni , 2009 Västervik slog i helgen ett 142 år gammalt köldrekord för juni månad. Jag tyckte det kändes kallt i ruffen. Växthuseffekten verkar komma sent i år... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser