Rakitos 0 Postad 9 Juni , 2009 Tänkte höra om någon har erfarenhet eller tankar om hur man kan bygga trim till en tohatsu15hk -07 någon kanske har byggt det till en så pass liten motor och kan komma med ideér? tacksam för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chronic 0 Postad 11 Juni , 2009 Jag hade använt ett helt system för eltrimplan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
grizzlyboy 0 Postad 12 Juni , 2009 har en liten ide att använda delar från julas 12volts domkraft Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oggebogge 0 Postad 15 Juni , 2009 iden med en 12 volt från jula / biltema var ju lysande. Biltemas kostar 599 och klarar 1ton. Frågan är bara hur man monterar den på Akterspegeln för jag kan tro att den behöver sitta utanför akterspeglen mellan rigg och akterspegel. Hade varit smutt att få till en sådan så slipper ungarna att släppa motorn från uppfältläge och rakt ner, man tror ju att akterspegeln skall lossna varje gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Andreas81 0 Postad 16 Juni , 2009 Hej. I vintras köpte jag en Mercury 25 hk -02 utan el tilt.. som jag nu har byggt om till eltilt. Jag hade turen att få tag i komplett tilt anordning från en mercury 25 hk 4-takt -08. köpte den på Ebay för bara 2000:- det passade ju inte alls på min motor men efter några timar i svarven och fräsen så gick det få ihop det hela. Ja tror man ska satsa på grejer som är gjorde för en båt motor för dom kommer sitta i en rätt tuff miljö.. Bilden är på det ja köpte på ebay.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser