mref 0 Postad 9 Juni , 2009 När jag åkte in i en kanal och jag körde runt femton knop och folk som fiskar i båtar ser inte glad ut när jag åkte förbi dem. ser som att dom vill döda mig aaahh! Vad har jag gjort något fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Juni , 2009 Det går väl att jämföra med att du sitter och äter glass med en massa getingar runt huvudet, tycker själv att gummibåtarna till stor del är en plåga när man vill ha lugn och ro. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Salstad 1 Postad 10 Juni , 2009 Hänsyn är kanske ett bra ord här !? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 10 Juni , 2009 Mata inte trollen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 10 Juni , 2009 Kanske dags för en körkortstråd igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 10 Juni , 2009 Försök med fem knop nästa gång. Då kanske dom ser gladare ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blacky477 1 Postad 10 Juni , 2009 hej.. fiskar själv och det e aldrig roligt när nån inte visar hänsyn ,,,, så ta det lugnt nästa gång ,, har varit ute för det själv några ggr ,, och sista gången flög faan i mig ,, så jag slet upp fiskesakerna och åkte ifatt idioten ,,, och fråga va faan han höll på med ,, så jag tog persnr och och allt ,,, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SonB 0 Postad 10 Juni , 2009 Jag är mållös........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser