Sardaukar 12 Postad 9 Juni , 2009 Hej, Kan någon vänlig själ berätta hur jag byter bilden på min profil? Har föstökt ladda upp en ny bild under min profil, men lik förbannat ligger den gamla kvar. Någon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dawa 0 Postad 9 Juni , 2009 Det tar ett tag innan den skiftar... samma för mig när jag bytte. Prova logga ur, stänga webläsaren och öppna ett nytt fönster och logga in. Har den inte skiftat då så får du vänta så skiftar den till slut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_Bjorkman 4 Postad 11 Juni , 2009 Hade samma problem på ett annat forum - det löstes genom att först ta bort - spara - sedan ladda upp den nya, fast det stog att man skulle ladda upp den nya direkt. / Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 11 Juni , 2009 Jag får hålla med Dawa. Logga ut och sedan loggar du in igen. Det funkade för mig senast. Lycka till!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser