Gå till innehåll
söndag 22 december 2024
Sardaukar

ingen e-postbekräftelse på inläggen

Rekommendera Poster

Jag stör mig väldigt på detta...jag får aldrig någon bekräftelse när någon svarar efter mina inlägg. Jag får det bara när jag själv startar en tråd. Är ganska jobbigt att gå igenom alla trådar för att se om någon har svarat. Snälla maringuiden, varför är det så?? Förresten funkar det för er andra??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har inte heller fått något bevakningsmail när det inte är jag som har startat tråden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har kollat och testat och jag får bevakningsmail. Saradukar bör också ha fått ett. Det är bara vi två som står på bevakning här. Om du ej har fått ett bevakamail så skicka mig ett mail. eller svara här /utvecklingsgruppen :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jo jo...som jag redan sagt så får jag bara mail när jag själv startat tråden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst utvecklingsgruppen

Hej Det fanns korrupta data i databasen som gjorde att det kunde bli fel ibland vid bevakning. Har fixat denna så nu skall det funka. utvecklingsgruppen maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det verkar funka nu, eftersom jag har fått några mail från andra trådar nu :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu ska jag prova att INTE bevaka detta ämne .... det går säkert jättebra det med :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag hade en inbildning av att jag fick bevakning på mina egna inlägg, men tydligen är det folk som skriver och sen raderar inläggen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...