Gå till innehåll
tisdag 01 april 2025
Boat4Fun

Ryggsäck för båtfolk med laptops!?

Rekommendera Poster

Har ett tips på bra ryggsäckar om man söker något att förvara laptoppen i. Ville ha en stabil väska som tål lite törnar och som jag kan ta med mig när man går iland, så man slipper lämna laptopen i båten. Hittade en kanonmodell som heter AXIO. Den har skal i polykarbonat (plast) och är perfekt för detta ändamål. Får även plats med mobilen, GPS:en och lite annan elektronik i den. Enda problemet är att den är så snygg så ungarna slåss om att ha den till skolan... Hittade den på www.checkray.se/axio  Kanske ett tips för er andra som släpar sina bärbara datorer ut och in i båten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Snygg är en definitionsfråga märker jag. Ser mest ut som en cykelhjälm tycker jag. 

Själv har jag en Mini HP och till den har jag en enkel Golla väska. Behöver jag skydda den mer så kastar jag ner den i en vanlig väska. En tåligare lösning har jag för jobbdatorn som jag köpte en hård datorväska istället. http://www.dustin.se/pd_5010094092.aspx Den här har plats för gps och extragrejer också om man önskar det. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gå tille n outdoor-affär typ naturmagasinet och kolla. De har många bra ryggsäckar som är både vattentäta och stöt-tåliga för just laptops.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...