Summer 0 Postad 28 Maj , 2009 Hej då min motor har några år på nacken och summern började tjuta. Bestämde jag mig för att ta bort den separata oljan. Tog bort oljebehållaren de två sladdarna. Pluggade igen oljesladden. Vet ju också att man ska koppla ifrån vro pumpen. Provade först ta bort en koppling med 5 sladdar, men då funkade inte powertrimmet... Förmodar att jag tog bort fel koppling då ? Finns även en koppling med tre sladdar som ser ut att gå in i vro pumpen. Är det den man kopllar bort ? Läst här någon stans att det ska vara 5 sladdar.. Men man vill ju inte bli av med powertrimmet.. Tacksam för hjälp Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 28 Maj , 2009 nej 5 eller 4 på de äldre pumparna följ kabeln den ska gå till vro pumpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Summer 0 Postad 28 Maj , 2009 Ok men när jag kopplade bort den med 5 så funkade inte powertrimmet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 28 Maj , 2009 det är jag som har fel,vro pumparna har 3 eller 4 kablar de senare . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Summer 0 Postad 28 Maj , 2009 A gott då är det nog rätt : ) Tack för hjälpen, ska ut o ta en provtur snart... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser