Gå till innehåll
torsdag 13 februari 2025
Gäst Marcus

Ska det aldrig sluta regna??

Rekommendera Poster

Gäst Marcus

Nu börjar jag ledsna på vattnet som kommer uppifrån, snart 2 veckor av semestern i sjön.. inte mycket båtåkande här inte och jag som funderade på att köpa ny båt tills den här sommaren, tur att jag inte gjorde det..hade ju vart som att stå i duschen o riva sönder tusenlappar. Fast värmen kommer nog får vi hoppas.. inte en fin dag på ett bra tag nu och första fina dagen som kommer lär det ju vara proppat med båtar som på midsommar ute i skärgården.. inte bara jag som längtar ut.. längtar dit nu! Hmm.. undrar vad som sälj bäst i båttillbehörsbutikerna nu.. länspumpar och regnställ gissar jag på. Så nu har jag skrivit lite i regnet och ha en skön sommar så ses vi på böljan blå snart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag bytte båt i våras men funderar nu på att sälja den igen...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gaska upp er nu!! Det blir nog snart sol igen! Idag har vi faktiskt vackert och soligt och svaga vindar i Göteborgstrakten i alla fall, så det blir nog en tur ut i skärgården i eftermiddag! Det blir nog fint i augusti!! 8)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Marcus

Japp igår vart det fint här i stockholm så det blev en repa dit under dagen..men det var ju ingen tropisk värme när man åkte hem precis men gud så skönt det var att få komma ut..Äntligen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Le Canard

Båtsäsongen har just kommit i gång i Värnamo-trakten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Njutaren

Kom igen nu alla båtvänner. Ni vet väl att båtarna tål vatten :-D . Låt inte lite regn hindra er, ut och njut ändå!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kul att vara ute med småungar i regn! De vill bada! Inte sitta inne i en båt! Lite värme har kommit men inte som förra sommaren!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låt ungarna bada i duggregn! Jag minns när jag var liten - det var riktigt häftigt att bada när det regnade. Fast det fick man sällan för mamma och pappa. De ansåg att bada gjorde man bara i vackert väder. Typisk vuxen-fördom! :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...