Gå till innehåll
söndag 23 februari 2025
Luffarn

Tack för alla röster mm i sommarpratstävlingen!

Rekommendera Poster

Det är roligare med en galning Nu är vi hemma från radiohuset i Kungliga hufvudstaden. Tack alla för röster och glada tillrop. Det var en hektiskt men rolig dag i radiohuset, jag fick bla se mina egna skivor nere i skivarkivet som väl är världens största.

Blev intervjuad och fotad till höger o vänster och per telefon till tex GP, den artikeln som kommer i morrn torsdag tror jag blir bra.

Jag blev även filmad av rapportredaktionen för Gävle/Dala TV räkning. Käften gick på vinnaren som hade lite tröstens ord till skåningarna som hade tre finalister med i tävlingen, men liksomalla andra var chanslösa eftersom en av deltagarna var en Ljusne-bo.

http://svtplay.se/v/1572651/hakan_nilsson_i_ljusne_sommarpratare

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi röstade  på dig, hela familjen.... Ser fram emot dina berättelser när man sitter ute på en kobbe i skärgården i mitten på Juli... Kanske blir det någon riktigt somrig låt också. Hur som helst = Kul !

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag återigen varit ner till radiohuset. Så här i andra omgången fick även de andra sommarpratarna vara med. Och jag fick spela en stump ihop med Owe Törnkvist, han kompade jag på en hel krogshow när han var 67 bast. Nu är han 80.

En riktigt somrig låt... Kan det vara California Dreaming med Mamas and the Papas?

post-6890-1394235954,0521_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Ja det var en del intressanta sommarpratare. Det ska bli kul att höra många av dem. Kul också att det blir du under semestern, Tror det var kl 13 till 14,30 den 15/7. Rätta mig om jag tagit fel. Och Håkan, LYCKA TILL Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grattis! Kul! Jag röstade också på dig så här har du en given lyssnare. Jag vill höra Lilla Mys visa ur Mumintrollet Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är en härlig sommarlåt !!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick ingen egen krans men norpade Hasse Alfredssons. T-shirten delade moderaterna ut på vid sin valstuga på Östermalms torg.

post-6890-1394235956,2881_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...