swede21 0 Postad 26 Maj , 2009 Wanmar ger forumets mest kortfattade svar men de är också grymt kärnfulla. Följdfrågor får alltid svar. Är du kvar på forumet även framöver Wanmar så kan kanske även jag tänka mig att köpa en Murkla... kanske... Heders. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 26 Maj , 2009 Tummen upp för Wanmar!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 Maj , 2009 Yrkesmänniskor som inte ger sig ut för att vara det med påföljande reklam, är fantastiska. Motsatsen är personer som uppenbarligen gör allt för sin firma, fast lite så att man egentligen inte ska fatta det. All eloge till Wanmar, Micke-se med flera som verkligen hjälper till på forumet med sina kunskaper. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 27 Maj , 2009 Håller fullständig med om alla svar hittills. Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 27 Maj , 2009 Får nog i lägga av det här ogillas säkert av yrkeskåren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 27 Maj , 2009 Varför då? Du gör ju bra reklam åt de. Dessutom rekommenderar ju också att vända sig till proffs, om du anser att det behövs. Sven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 27 Maj , 2009 Har snappat upp några tips från wanmars svar så jag är skyldig han en tack. Stort tack Wanmar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Esteve 0 Postad 27 Maj , 2009 Kan bara instämma med inläggen i denna tråd. Snabba, kortfattade och koncisa svar. Ovärderliga för amatörer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser