Micke100 0 Postad 26 Maj , 2009 När jag vrider på propelleraxeln så gnisslar det och känns som om det nyper någonstans. Har inte tänkt på om det har varit så tidigare. Behöver jag smörja packboxen, och i så fall hur? /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke100 0 Postad 27 Maj , 2009 Ingen som har något tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gunnar_ 5 Postad 27 Maj , 2009 En sådan där är väl vattensmord..så ligger du på land har den kanske bara torkat lite och fixar till sig när den kommer i vattnet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke100 0 Postad 27 Maj , 2009 Ah, tack för svaret. Är det något jag bör göra för att den inte ska torka när den står på land? Antar att den isf blir sämre med tiden, eller är det normalt? /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matnor02 0 Postad 27 Maj , 2009 Nej det är väl teflon i den så det löser sig när den kommer i vattnet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke100 0 Postad 27 Maj , 2009 Tack för svaret. Då kan jag känna mig lugn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 41 Postad 28 Maj , 2009 Kan även vara stävlagret som nyper när du ligger på land, ordnar sig vid sjösättning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser