larsjoh51 0 Postad 26 Maj , 2009 Någon som har koll på båtmackarna i Roslagen? Vilka finns kvar, har hört rykten om att nedläggningar har skett. Är intresserad av uppgifter för Öregrund och ner mot Norttälje och kanske en bit till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 26 Maj , 2009 Herräng, Gräddö, Spillersboda och Fursund finns iaf kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
politby 1 Postad 26 Maj , 2009 Tja, jag menar att Roslagen omfattar även Österåkers kommun så om det är intressant så finns åtminstone Shell i Furusund, Shell i Dyvik och Rödlögaboden kvar. Vet inte vad som hänt med Statoil på Ingmarsö, men om den finns kvar är det nog inte med Statoil-skylt längre. De som försvunnit de senaste åren som jag kan komma på är Linanäs (på södra Ljusterö) och Örsö. Att Örsö lades ner suger, det var mitt favoritstopp för glass och soppa. Det är en jädra tur att Dyvik finns kvar. All heder åt Shell som inte verkar ge upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 26 Maj , 2009 Finns Klintsundet kvar? Macken alltså... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jocke_l 2 Postad 26 Maj , 2009 Grisslehamn. Husarö. Ingmarsö hade mack förra säsongen. //Jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
graso 0 Postad 19 Juli , 2009 I Öregrund har en ny mack, Grepen Marin, öppnat och ligger några hundra meter söder om Öregrund, Bra brygga oc djup. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahaa 2 Postad 19 Juli , 2009 vad jag har hört finns de kvar men i egen regi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 19 Juli , 2009 Till och med Vaxholm tillhör Roslagens skärgård. http://www.roslagen.se/sv/webb/Turist/Skargarden/Batliv/Gasthamnargastplatser/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 19 Juli , 2009 Japp, noterade det häromdagen. För övrigt kan även meddelas att Lådna-macken finns kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahaa 2 Postad 20 Juli , 2009 Ja roslagen sträcker sig väl från Lidingö(Roslagstull till Söderhamn enl gammalt, om jag minns rätt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser