Matte_lule 0 Postad 25 Maj , 2009 Hejsan Jag har en bekant som har börjat få Kryp under kapellet och han undrar om han vet vad det är för sorts kryp och hur man får bort dom? Kapellet är 7 år gammalt men det tvättades förra sommaren? Någon som har tips eller råd? Mvh Matte_Lule Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 25 Maj , 2009 Vår svenska fauna är jättestor så att identifiera kryp på din beskrivning blir omöjligt. Det lär ju inte finnas några speciella kapellkryp Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dawa 0 Postad 25 Maj , 2009 Jag har ganska gott om spindlar för tillfället. I alla möjliga olika varianter. Verkar som det är säsong för dem just för tillfället. I mitt fall tror jag de söker sig undan solen precis som att man har fullt med kryp under altangolvet på uteplatsen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matte_lule 0 Postad 25 Maj , 2009 som små knott när dom är små men får större vingar när dom blir stora tydligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 25 Maj , 2009 Kanske en liten skål med ättika kan avhjälpa problemet. Många späder ättikan med lite vatten. Obs: töm eller förslut innan körning! Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matte_lule 0 Postad 11 Juni , 2009 Han ringde Han provade med ättika och krypen försvann Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser