Gäst Lars Karlsson Postad 11 Juli , 2004 Hejsan! Har problem med min värmare den tjuter eller skäller vad skall jag göra ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas_LLA 0 Postad 12 Juli , 2004 Tjenna! Jag fick tipset när jag hade en wallas att skala av lite på filten under glödtråden. Funkade för mej /Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ludden 1 Postad 14 Juli , 2004 Kolla så att det är fall på returslangen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst lassie Postad 15 Juli , 2004 hade detta problem men löste detta .han hette karo och han var bara skitnödig och hungrig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lars Karlsson Postad 18 Juli , 2004 Hej igen! Tack Thomas för tipset skala av lite på filten under glödtråden. Värmaren är nu tyst hoppas det varar ett tag!! Tack o Hej Lars. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mattias Postad 19 Juli , 2004 Jag hade samma problem,Jag läste att det är noga med bränslet. Använd statoil Blå då funkade min bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser