Gå till innehåll
lördag 11 januari 2025
pelle_p292

Sea ray träff på västkusten i augusti

Rekommendera Poster

Tjena! Jag tänkte ordna en SeaRay träff på västkusten andra helgen i Augusti.

Jag vill kolla om det finns något intresse för detta.

Planen är om allt funkar och vädret är rätt så träffas vi på utkäften och har en välkomstdrink, en liten tävling och sen grillar vi tillsammans.

Självklart är detta ett bra tillfälle för hela familjen har kul.

Skulle alla bra platser vara upptagna så fäster vi båtarna tillsammans och bildar en egen ö, precis som dom ofta gör i usa.

Alla tips och ideèr är naturligtvis välkommna.

Vad tycker ni?

Mvh Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inga svar?

Tycker det låter trevligt men har ju ingen Sea Ray utan en Chris Craft, och min kollega kör four winns. Kanske skulle anordna en USA-båts träff istället? Men då försvinner ju det enhetliga Rynkar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tycker också det låter väldigt trevligt! Men har ju ingen  Searay utan kör Four Winns.

Mvh Kristian

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har en Bayliner. Skulle vara kul om alla amerikanare fick vara med.Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Självklart är alla jänkare välkomna, men träffen var ju tänkt att vara inriktad på searay båtar. Men ju fler jänkare desto bättre. Träffen kommer att bli av och vi hoppas naturligtvis att det kommer så många som möjligt.

Mvh

Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kul!

Utkäften blir bra även för oss som kommer från norra delen av kusten. Ska boka in denna helg, så får vi se hur det blir med jobb och sådant, men det skulle vara kul. Extra roligt om många båtar kunde komma hit.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Per.

Har du fler trådar ute än här. Träffade ett trevligt par på Läsö med en sea ray. Jag lovade höra av mig till dem när jag visste mer.

//Jocke

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har inte speciellt många trådar här.

Än så länge är inga planer ändrade, träffen kommer att bli av.

Om det av någon anledning skulle bli inställt, så kommer jag naturligtvis skriva om det här.

Jag träffade en kille i en 23a idag, och jag kan lugnt påstå att det finns mycket erfarenhet att utbyta med varandra.

Mvh

Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har inte speciellt många trådar här.

Än så länge är inga planer ändrade, träffen kommer att bli av.

Om det av någon anledning skulle bli inställt, så kommer jag naturligtvis skriva om det här.

Jag träffade en kille i en 23a idag, och jag kan lugnt påstå att det finns mycket erfarenhet att utbyta med varandra.

Mvh

Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr kommer vi att ställa in denna träff pga att för få har visat sitt intresse.

Jag kommer dock att göra ett försök nästa år och då kommer det med all sannolikhet vara samma vecka som gäller. Till nästa år skall jag även satsa på en tuffare marknadsföring för att försöka nå ut till fler.

Ha ett gott SeaRay år på er

Mvh

Per

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...