Xtrimmer 0 Postad 12 Maj , 2009 Hej! Vi söker förstärkning av vårt X99-team. Främst söker vi dig, tjej eller kille, som har tid och vilja att satsa på kappsegling. Kappseglingserfarenhet är positivt men är inget krav. En förutsättning om du är nybörjare är förstås att du har en vilja att lära dig. Vi tränar 2 gånger i veckan på Baggensfjärden, vanligtvis tisdag eller onsdag samt söndag. Vi satsar främst på bankappseglingar men även LYS-tävlingar för tränings skull. Förutom träning så ingår båtmek och teori. Vi delar på kostnader för båten. Är du intresserad? Kontakta mig snarast på ylenil111@gmail.com/0736405855 /Ylva Senast ändrad av Xtrimmer | 18 maj 2009 | 10:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Xtrimmer 0 Postad 12 Maj , 2009 Det ser ut att vara så liten text i inlägget ovan, så jag testar på nytt: Hej! Vi söker förstärkning av vårt X99-team. Främst söker vi dig, tjej eller kille, som har tid och vilja att satsa på segling. Kappseglingserfarenhet är positivt men är inget krav. En förutsättning om du är nybörjare är förstås att du har en vilja att lära dig. Vi tränar 2 gånger i veckan på Baggensfjärden, vanligtvis tisdag eller onsdag samt söndag. Vi satsar främst på bankappseglingar men även LYS-tävlingar för tränings skull. Förutom träning så ingår båtmek och teori. Vi delar på kostnader för båten. Är du intresserad? Kontakta mig snarast på ylenil111@gmail.com/0736405855 /Ylva Senast ändrad av Xtrimmer | 12 maj 2009 | 18:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser