Gå till innehåll
måndag 25 november 2024
Xtrimmer

Gast sökes till X99 i Stockholm

Rekommendera Poster

Hej!

Vi söker förstärkning av vårt X99-team. Främst söker vi dig, tjej eller kille, som har tid och vilja att satsa på kappsegling. Kappseglingserfarenhet är positivt men är inget krav. En förutsättning om du är nybörjare är förstås att du har en vilja att lära dig.

Vi tränar 2 gånger i veckan på Baggensfjärden, vanligtvis tisdag eller onsdag samt söndag. Vi satsar främst på bankappseglingar men även LYS-tävlingar för tränings skull. Förutom träning så ingår båtmek och teori. Vi delar på kostnader för båten.

Är du intresserad?

Kontakta mig snarast på ylenil111@gmail.com/0736405855

/Ylva

Senast ändrad av Xtrimmer | 18 maj 2009 | 10:17

post-10005795-1394235911,3951_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det ser ut att vara så liten text i inlägget ovan, så jag testar på nytt:

Hej!

Vi söker förstärkning av vårt X99-team. Främst söker vi dig, tjej eller kille, som har tid och vilja att satsa på segling. Kappseglingserfarenhet är positivt men är inget krav. En förutsättning om du är nybörjare är förstås att du har en vilja att lära dig.

Vi tränar 2 gånger i veckan på Baggensfjärden, vanligtvis tisdag eller onsdag samt söndag. Vi satsar främst på bankappseglingar men även LYS-tävlingar för tränings skull. Förutom träning så ingår båtmek och teori. Vi delar på kostnader för båten.

Är du intresserad?

Kontakta mig snarast på ylenil111@gmail.com/0736405855

/Ylva

Senast ändrad av Xtrimmer | 12 maj 2009 | 18:50

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...