Perra31 0 Postad 11 Maj , 2009 Hallå går det att efter montera en trimmätare på drevet (Alpha one gen II) skulle vara nice. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 11 Maj , 2009 har du kollat om det sitter någon?jag tror det gör det . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perra31 0 Postad 13 Maj , 2009 Vet inte riktigt vart man ska kolla?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
A705 1 Postad 13 Maj , 2009 Kolla denna tråden, är det detta du menar? http://www.maringuiden.se/forum/;thread=286300&highlight=trimgivare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perra31 0 Postad 13 Maj , 2009 Jag har givaren på drevet men jag vill koppla en mätare till den måste man byta ut något eller är det bara o köpa en trimmätare?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 14 Maj , 2009 det är bara att köpa en trimmätare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser