jonke_66 3 Postad 1 Juli , 2009 o en till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 1 Juli , 2009 orkar ni fler? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 1 Juli , 2009 Blankt är det ju i alla fall :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 1 Juli , 2009 Akterspegel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gonil 10 Postad 1 Juli , 2009 Ser grymt bra ut. Ni behöver ju ingen spegel på båten. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 8 Juli , 2009 Färdiglackad! Äntligen klar.. nu ska badbrygga, drev,trimplan och alla bordsgenomföringar på. Visst ja, i morgon ska den bottenmålas. Sjösättning på fredag em. Hepp /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 9 Juli , 2009 Hon blev verkligen urfräsch! Lycka till med sjösättningen och nå solen lysa över er i sommar så ni får glänsa ordentligt efter allt jobb Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 4 Augusti , 2009 Tänkte lägga in två sista bilder. Lyckades få två fina veckor i båten i alla fall :-) Nu blir det helgturer framöver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 4 Augusti , 2009 Sista i den här serien jag lovar :-) I vinter blir det nya rutor och lackering av överbyggnad osså nytt innertak förståss. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 4 Augusti , 2009 ser riktigt fräsch ut nu med mörkblå linje och allt =) själv håller jag på och klurar på att bygga en flybridge på min =) vad tror ni om det? :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 5 Augusti , 2009 Tycker jag låter som en strålande ide. borde bli så här ungefär.. http://www.blocket.se/varmland/Stalbat_i_meget_god_stand_22181202.htm?ca=11&w=1&last=1 /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser