bizzaro 0 Postad 11 Maj , 2009 Någon som tittat på bordstödet Atoll infrån Biltema? Det ser exakt ut som ett Lagun-stativ, men till nästan halva priset. Kan det vara likvärdigt eller till och med samma? Atoll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Passo 2 Postad 12 Maj , 2009 Jag har ett Lagun ser likadant ut, säkert samma. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 13 Maj , 2009 Kinesisk kopia, troligen då med sämre plast detaljer samt aluminium, Man får vad man betalar för. Så enkelt är det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 13 Maj , 2009 Halva priset? Det skiljer ju hundra kronor?!! (se bl a reklamblad från Erlandssons...) Och nä, jag jobbar inte där - eller på Lagun-fabriken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bizzaro 0 Postad 19 Maj , 2009 Tyvärr finns inte Erlandssons i Göteborg... Här ligger det mellan 12-1500 kronor. Bestämde mig för ett löstagbart ben av den typen man skruvar i durken istället. Köpte på SeaSea. Får se om det blir bra... /Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser