happysix 44 Postad 10 Maj , 2009 Hej alla seglare! Jag vill väldigt gärna köpa en begagnad spinnaker men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Några tips? Det skall vara till en 45 fots segelbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tocce 0 Postad 10 Maj , 2009 På blocket bruksr man kunna hitta en hel del. Testa där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 10 Maj , 2009 Jag har tittat på blocket och en del andra sidor jag hittat med hjälp av google. Verkar vara lite tunt...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kappseglarn 0 Postad 10 Maj , 2009 Hejsan!! Du kan ju alltid kolla runt på olika segelmakerier som Albatross o andra. De har oftast en länk till beg segel. Så kolla om det finns nån båt med samma storlek som din som din som en Joule 44 eller nått. Föresten vad är det för model av båt du har är det nått special bygge? Hälsningar Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 11 Maj , 2009 Hej. Jag har en Jeanneau Sun Kiss 45. Tack för tipset. tror jag var inne på Albatross nu när du nämner det men ska kolla igen. tackar!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser