wohlfie 0 Postad 8 Maj , 2009 Fundera om det går o göra något åt sprickorna i båten.. eller ska man bara låta det vara.. Jag har testa o kört grön spackel för plats.. (Glasfiber). men ändå så spricker det... gör jag fel tro? skickar med en bild på där de spricker se om någon har någon ide. Markera där de spricker up... bild här är dock skaplig detta har blivit nyligen att de spricker o har sig. Man vill ju gärna inte att det ska spricka så pass mycket så att det kommer in vatten tillslut.. dock så är det ju dubbel skrov men ändå... Tror dock det ska mycket tillför o få det spricka mer, glasfiber brukar vara segt. Senast ändrad av wohlfie | 08 maj 2009 | 15:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Orris27 1 Postad 8 Maj , 2009 ledsen...ser inga sprickor.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wohlfie 0 Postad 8 Maj , 2009 men ser du röd markerade... där det har blivit sprickor... har inget kort på just sprickorna än.. ska fixa.. så blir de nog lättare o se... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 8 Maj , 2009 sprickan ser lite för rektangulär ut, tror du inte att det ska se så ut, kanske finns något där under. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wohlfie 0 Postad 8 Maj , 2009 ja vatten hålet är uppbyggt av trä run om men sprickan är inte så djup så trä kommit fram.. men spricka är det allt.. ser ut som de brister vid tryck, (när man kliver där på) frågan är om man ska öppna o byta träbitarna o sen bygga om nytt eller om man bara ska slippa ner mycket o lägga på nytt o större yta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wohlfie 0 Postad 9 Maj , 2009 Så där, nu tror jag man ser sprickorna bättre. De jag är ute efter är tips för o laga.. Gjorde ett test i ett hörn med glasfiberspackel (gröna) Men räcker att man satte foten där igen så börjar det spricka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser