Rikard79 0 Postad 7 Maj , 2009 Ja som rubriken lyder jag köpe en båt idag och jag vet att jag fick bottenpluggen i handen men sen e det kortslutning haha. Så fråga är vart kan man köpa en ? för det måste väll finnas. Kan man ta en vanlig bult med rätt gänga och dra i eller finns det ett sortiment för det eller har jag stora problem? Mvh Rikard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petgre 3 Postad 7 Maj , 2009 Om du menar dyvika, den skruven som sitter och tätar längst ned bak i båten. Finns hos alla båtaffärer, samt även på Biltema //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 7 Maj , 2009 japp va dyvika jag menar. Ok bra att det finns jag vet ju inte vad det är för längder,storlek & typ av gänga men det kanske är en standard. Men jätte tack så länge då kan man sova lungt i natt hehe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blacky477 1 Postad 8 Maj , 2009 hej du ,, är den vit och i plast finns det även att köpa på välsorterade OK butiker för 24 kr ,, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 8 Maj , 2009 Nej den va inte i plast men tack endå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser