Jacobl 0 Postad 4 Maj , 2009 Hej, är det ngn som vet vilka nummer som tillverkades vilket år? Själv har jag nr 735. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 4 Maj , 2009 Hej igen! Sorry har ingen aning om årsmodellerna, bara nyfiken på om du har kommit någonstans med din SS. mvh sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jacobl 0 Postad 5 Maj , 2009 Hej Sten, ja, nya skott, motorbalja, balkvägar, spant m.m är tillverkade och gjorda/fastsatta. Topcoat på hela insidan och däcket är på plats och nåtas i dagarna (se bilder i album). Jag väntas ha den klar i mitten på juli enligt den nya snickaren, och då återstår bara att sätta fast styrning, pollare etc etc, men jag uppdaterar albumet så fort jag har nya bilder. Mvh Jacob Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 5 Maj , 2009 Så du fick tag i en snickare, det var ju bra. Mera bilder på däcket mm, tack. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sweet_867 0 Postad 18 Juni , 2009 Hej, jag är 1 dag gammal ägare av min efterlängtade Sweet sixteen. Även jag är nyfiken på tillverkningsår och mer historia. Har du lyckats klura ut det? Läste någonstans att det finns en bok om Sweet sixteen-båtar. Är det någon som vet ngt om den? Mvh Nettan Senast ändrad av sweet_867 | 18 juni 2009 | 10:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jacobl 0 Postad 22 Juni , 2009 Hej Nettan, tyvärr så verkar det vara riktigt dålig kunskap om detta, men om du hör eller får reda på ngt får du mer än gärna dela med dig, tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 23 Juli , 2009 Sjösatt ännu? Verkar inte som att jag får i min Sweet i år. Problem med tändningen, magneten spökar kommer bara gnista ibland. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser