Andershe 3 Postad 3 Maj , 2009 Hej Inser att jag behöver fixa typ gardiner e.dyl i min Askeladden 705 för att det skall funka bra att sova. Både sidogluggarna och däckluckan måste täckas på något intelligent sätt. Antagligen kan jag lura ut ett bra sätt men det finns säkerligen någon där ute som kommit på något fiffigt sätt. Tips välkomnas /Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybbis 0 Postad 3 Maj , 2009 Däcksluckan på min sea ray kan jag sätta en kappel bit över med 4 st knappar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 3 Maj , 2009 Ha dubbla kuddar, ligg på sidan med den ena kudden över öron och ögon så blir det både mörkt o rätt tyst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Maj , 2009 Jag jobbar natt och sover dagtid i båten. Jag köpte små runda och självhäftande kardborrefästen på clas ohlson (art-nr: 31-4376-2) och solskydd till bilar på jula (619193) som jag klippte till så de passade rutorna. Enkelt att sätta dit och ta bort, dessutom reflekterar de bort en hel del värme, det kan bli bra stekhett i en båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser